زمان جاری : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 9:56 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



تعداد بازدید 1171
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 1361
عضویت: 5 /2 /1393
محل زندگی: لاهیجان زیبا
تشکرها : 326
تشکر شده : 190
قوانین مهم در انجمن جادوی کلمات - مطالعه برای تمام کاربران
◄ هر گونه بحث سیاسی و توهین به قومیت ها ممنوع می باشد و با کاربر متخلف به شدت برخورد خواهد شد.


◄ لطفا در هنگاه ایجاد تاپیک عنوان تاپیک و تالار مناسب را انتخاب کنید. و از ارسال تاپیک تکراری خودداری نمایید. همچنین استفاده از کاراکتر هایی مانند / * ( > & % ) و ... در عنوان تاپیک ها ممنوع است . همچین استفاده از نام کاربری یا اسم شخص در عنوان تاپیک ممنوع می باشد.


◄ لطفا در صورتي که مايل به ارسال مطلبي از يک سايت ديگر مي باشيد ، هم از نظر اخلاقی لازم هست لینک منبع درج شود و هم از نظر تالار جادوی کلمات که خود را حامی وبلاگ وسایت نویسان میداند ملزم به درج منبع می باشید.

◄ لطفا تصاویر و مطالبی که در سایت قرار می دهید لینک ها حاوی مطلب را از ان بردارید ولی در زیر مطلب آدرس منبع بدون اتصال مستقیم به ان درج گردد.


◄ در هنگام ساختن امضا در مشخصات شخصي خود ، حداکثر یک بنر در ابعاد 468 در 60 استفاده کنید. همچنين در سايت محلي در انجمن ساخته شده است که شما مي توانيد از آن جهت تبليغ سايت و کارهاي خود استفاده نماييد. برای ارسال تبلیغات خود فقط به صورت ارسال لینک های غیر مستقیم از طریق بخش مربوطه اقدام فرمائید و در دیگر بخش ها اقدام نفرمائید. در صورت تکرار با فرد مذکور برخورد جدی خواهد شد.

◄ لطفاً از ساخت بيشتر از يک حساب در سايت جداً خودداري فرماييد. با این حال ما اقدام به حذف دیگر حساب ها نمیکنیم تا زمانی که حس شود در حال سوء استفاده هستید.


◄ مباحث مربوط به هک (به طور کلی چه آموزش و..) و مسائلي که باعث آزار و اذيت ديگران شود اکيداً در سايت ممنوع مي باشد. فقط موارد مثبت مانند Crack برنامه ها و آموزش موارد امنيتي سيستم و مقابله با هكران و مشابه که براي کاربران مفيد واقع شود، مجاز است. در صورتي که غير از اين عمل شود آن اكانت در اولين فرصت حذف خواهد شد.

◄ لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات از به کار گيري الفاظ و جملاتي که باعث دلسردي کاربر سوال کننده شود خودداري فرماييد. اين را بدانيد که اين سايت محل آموزش است و کساني هستند که سوالهايشان بسيار ابتدايي مي باشد. لذا از به کارگيري کلماتي که باعث شود کاربر به جاي گرفتن جواب سوال خود دلسرد شود اکيداً خودداري فرماييد.

◄ مسئوليت تمامي فايلها و يا تصاوير و ... كه از طريق سايت رد و بدل ميشوند بر عهده كاربر فرستنده ميباشد و سايت در قبال اين گونه مسايل هيچ تعهدي در زمينه سالم بودن آنها، ويروسي نبودن آنها و ... ندارد. ما به شما پيشنهاد ميكنيم حتما پس از دريافت فايلها و ... آنها را قبل از استفاده توسط نرم افزارهايي كه كار ويروس يابي و اسكن فايلها را بر عهده دارند ، چك نماييد
◄ براي امنيت بيشتر جهت گرفتن پاسخ سوال از انجمنها استفاده نماييد در صورتي كه مستقيما با يك كاربر از طريق ايميل ، چت و يا هر طريقه ديگري ارتباط داشته باشيد سايت هيچ گونه تعهدي در مقابل بوجود آمدن مشكالات احتمالي نخواهد داشت

◄ لطفاْ در زمان مطرح كردن مطلبي در انجمنها ، به مسايل و قوانين جمهوري اسلامي احترام بگذاريد و از قرار دادن مطالب و تصاوير مخالف با آن جداْ خودداري فرماييد. ضمناْ از نوشتن هرگونه مسايل مربوط به سياست جلوگيري كنيد كه در اين صورت ، دسترسي كاربر براي هميشه به سايت قطع خواهد شد.

◄ چنانچه تاپيک و يا پيغامي‌ از کاربران توسط مديري در انجمن حذف و يا ويرايش شد در صورت داشتن سوال در اين رابطه و يا خواهان جويا شدن علت موضوع لطفا براي مدير آن انجمن يک پيغام خصوصي‌ ارسال کرده و سوال خود را به صورت خصوصي‌ مطرح کنيد تا آن مدير نيز در اينباره شمارا راهنمايي‌ و جواب سوالات شمارا بطور کامل بدهد. در صورت مطرح کردن سوال در اين رابطه و يا جويا شدن علت موضوع در انجمن هاي عمومي‌ آن ارسال و يا تاپيک زائد سريعا حذف خواهد شد و شما نيز جواب سوال خودرا دريافت نخواهيد کرد

◄ ایجاد تاپیک های جامع فقط با هماهنگی مدیریت اسلیم فان با نام کاربری (slimfun) امکان پذیر می باشد.

◄ از این تاریخ(1 تیر94 ) هر مقام داری در تاپیک قفل شده تاپیک ارسال کرد خصوصا بعد از قفل کردن من با عرض معذرت بدون هیچ تذکر و اخطاری از مقامش برداشته میشه و به جای اون از افراد لایق استفاده خواهیم کرد.


◄ رعایت نکردن هر یک از موارد بالا در مرحله اول تذکر داده میشود. و در مرحله دوم 1 اخطار دارد.




با خواندن اين قوانين شما مسئوليت رفتار و ارسالهاي خود را در سايت به عهده خواهيد گرفت. در صورتي که از قوانين مذکور حمايت نکنيد (در صورت امكان) به شما اخطار داده خواهد شد و در صورت تکرار حساب شما از سايت حذف خواهد شد.



ارسال پیام های تبلیغاتی در انجمن سایت با کاربری متفاوت به صورت مکررا باعث بسته شدن آی پی شما و حذف مطلب خواهد شد.



◄ با اميد به اينکه با به کارگيري قوانين سايت و دستورالعملهايي که در آينده به آنها اضافه خواهد شد بتوانيم رضايت شما کاربر گرامي را جلب کنيم, به اميد ساعات خوش در هنگام مشاهده سایت و انجمن جادوی کلمات براي شما کاربران عزیزمهندس مشعوف . مدیر مجموعه سایت های جادوی کلمات
محبوب کن - فیس نما
امضای کاربر :
اللهم عجل الولیک الفرج
جمعه 29 خرداد 1394 - 13:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: smilfun & elliottthymn &
elliottthymn آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 2 /1 /1403
محل زندگی: Tomohon
تشکرها : 9
تشکر شده : 5
پاسخ : 1 RE قوانین مهم در انجمن جادوی کلمات - مطالعه برای تمام کاربران
سلام
از مدیریت محترم سایت جادوی کلمات تشکر میکنم

جمعه 03 فروردین 1403 - 14:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :